اخبار

چهارمین جلسه مدیریت عملکرد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد .

چهارمین جلسه  مدیریت عملکرد اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی برگزار شد .
با حضور مهندس محمود احمدی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی چهارمین جلسه اداره مدیریت عملکرد این اداره کل با هدف بررسی گزارش تحلیلی شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار شد.

با حضور مهندس محمود احمدی مدیر کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی چهارمین جلسه اداره مدیریت عملکرد این اداره کل با هدف بررسی گزارش تحلیلی شاخص های عمومی و اختصاصی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی، این جلسه با حضور مدیرکل ، معاونین و کارشناسان حوزه های مختلف در محل دفتر مدیریت عملکرد اداره کل و با هدف بررسی گزارش تحلیلی شاخص های عمومی و اختصاصی سال 94 برگزار گردید.

در ابتدای جلسه عباسعلی برونسی معاون معین مدیرکل و رئیس اداره مدیریت عملکرد ضمن تشریح اقدامات و   پیگیری های صورت گرفته از سوی اداره مدیریت عملکرد اداره کل در خصوص رصد شاخص های عمومی و اختصاصی سال 94 اظهار داشت: اداره مدیریت عملکرد به عنوان واحد نظارت درون سازمانی در راستای تقویت نقاط قوت و کمک به رفع کاستی ها ضمن انجام بازرسی و ارزیابی، نسبت به بررسی دقیق و مقایسه عملکرد در حوزه های تخصصی از لحاظ کمی وکیفی و همچنین اجرای قوانین ومقررات اقدام نموده که نتایج آن تهیه و پس از تجزیه وتحلیل به معاونین محترم منعکس خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به نتایج اقدامات در دو بخش عمومی و اختصاصی و چالشهای مشاهده شده افزود: شناسائی دقیق موانع و ریشه های آن، بررسی میزان خطا در تشخیص و حل مشکلات، ایجاد نظم در انجام وظایف محوله، ارتقای سطح کارایی و اثربخشی بیشتر همواره مدنظر بوده و تلاش ما در این خصوص دریافت نتیجه مطلوب و اصلاح، کوتاه شدن فرآیندها، مستند سازی، مدیریت دانش و ارائه خدمات بهتر و مناسب تر به مردم است.

در ادامه مهندس احمدی طی سخنانی در خصوص بازرسی و ارزیابی عملکرد واحدهای ستادی و اجرایی شهرستان ها اظهار داشت : همواره سعی و رویکرد ما بر نظام مند کردن بازرسی ها بر مبنای شیوه نامه بازرسی وزارت متبوع و یکپارچه کردن بازرسی ها در طول این چند سال بوده  و هدف از آن ارتقاء سطح ادارات و حل مشکلات ارباب رجوع و بازنگری فعالیتهای واحدهای اجرایی و تقویت رابطه ستاد و صف می باشد.

 احمدی، ضمن تقدیر از رویکرد جدید وزارتخانه در تحول مدیریت عملکرد تصریح کرد : امروزه ارزیابی عملکرد از جایگاه مهمی در دستگاههای اجرایی برخوردار است و ارزیابی و بازنگری دقیق شاخص های عمومی و اختصاصی وزارت متبوع و استانداری در سال جاری با هدف حل مشکلات و چالش های قبلی در فرآیند ارزیابی شاخص ها، با اهتمام و جدیت کامل پیگیری خواهد شد.

مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان در پایان راه اندازی سامانه جدید پاسخگویی به شکایات دفتر مدیریت عملکرد وزارت متبوع را گامی در مسیر پاسخگویی بهتر و سریعتر و همچنین صرفه جویی در هزینه و وقت دستگاه و شهروندان برشمرد.

۲۶ مهر ۱۳۹۵ ۱۱:۳۹

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید