اخبار

پناه در چهاردهمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد :

تنها ملاک و شاخص های اندازه گیری عملکرد مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است

تنها ملاک و شاخص های اندازه گیری عملکرد مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است
حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی در چهاردهمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد این اداره کل که با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستان ها برگزار شد گفت: تنها ملاک و شاخص های اندازه گیری عملکرد مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی چهاردهمین جلسه کمیته مدیریت عملکرد با حضور حمید رضا پناه مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان،معاونین،رؤسای ستادی و شهرستانهای استان با موضوع بررسی میزان تحقق مصوبات، ارزیابی عملکرد 9 ماهه شهرستانها در شاخص های سامانه مبین و بررسی نواقص اعلامی توسط بازرسین تیم خودارزیابی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.پناه در این جلسه ضمن تشکر از خدمات و تلاش های انجام گرفته تمامی همکاران استان طی سخنانی اظهار کرد:همه ما خدمتگذار مردم هستیم و تنها ملاک و شاخص اندازه گیری قبولی اقدامات ما رضایت مندی مردم از خدمات و پیشرفت کار ارباب رجوع است.وی در ادامه افزود:یکی از مهمترین دغدغه هایی که کارکنان در سطح استان باید داشته باشند تلاش در راستای تکریم مراجعین،رعایت حقوق شهروندی، سلامت اداری و استفاده از تمامی فرصت ها و امکانات در جهت پیگیری تحقق اهداف و ماموریت های محوله است.

 مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان در این جلسه ضمن بیان نقطه نظرات و درخواست های خود از روسای شهرستانها در حوزه های مختلف این اداره کل از جمله روابط کار،کاهش زمان رسیدگی به شکایات در مراجع حل اختلاف، بازرسی کار، بیمه بیکاری ، تعاون، کارآفرینی و اشتغال ، اجتماعی ،نظارت بر تسهیلات ، مشاغل خانگی و ... افزود: ما در شرایط سختی قرار داریم و قطعاً همکاری و مدیریت شما در اجرای صحیح برنامه ها برای ما از اهمیت فراوانی برخوردار است و انشاءا... بتوانیم در رسالت خطیر خدمت رسانی به مردم موفق عمل نماییم.پناه در خاتمه با تاکید بر لزوم  ارتقاء فرآیند خدمات رسانی و حفظ کرامت مردم در ادارات شهرستانها خاطر نشان ساخت:امروز ملاک و شاخص اصلی برای ما سلامت کاری، تکریم مراجعین و مبارزه با فساد است و چنانچه در این مسیر تخلفی مشاهده شود حتماً برخورد خواهیم کرد.همه ما باید در تصمیم گیری ها به فکر مردم باشیم چرا که ما نقش پشتیبانی کننده را داریم و در این مسیر باید شان ، اخلاق و حرمت ارباب رجوع را رعایت نماییم.شایان ذکر است در این جلسه هر یک از روسای شهرستانها به بیان مشکلات ،نظرات و  پیشنهادات خود پرداخته و مواردی را بیان داشتند در پایان نیز از روسای ادارات برتر شهرستانها ، دبیر برتر و رابط آماری برتر تقدیر بعمل آمد.

 

 

 

 

 

 

۲۳ دی ۱۴۰۰ ۱۴:۰۶

نظرات بینندگان

نام را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید