حمید رضا پناه سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با حضور در سامانه الکترونیکی ارتباط مردم با دولت (سامد) به صورت تلفنی پاسخگوی مشکلات مردم شد.
به گزارش
روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی،بر اساس برنامه اعلام
شده از سوی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری خراسان رضوی، پناه
سرپرست اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان، سید محسن نظام خیر آبادی مدیر کل
تامین اجتماعی استان و آبیلی مدیریت صندوق کارآفرینی امید استان جهت پاسخگویی
مستقیم ( به صورت بر خط ) به مردم در سالن ارتباطات مردمی ( سامانه الکترونیکی
ارتباط مردم و دولت سامد ) حاضر و به سؤالات مطرح شده از سوی تماس گیرندگان پاسخ دادند.
پناه در این رابطه افزود:شرکت های
تعاونی،بحث اشتغال،حقوق و مزایای کارگران در حوزه روابط کار و یارانه ها از جمله مسائلی
بود که شهروندان مطرح کردند.
وی بر ضرورت ارتباط مستقیم و پاسخگویی مدیران به مردم تاکید کرد و گفت:
تمامی سعی خود را در این اداره کل بکار گرفته ایم تا روز به روز عملکرد و خدمات بهتری
را ارائه دهیم چرا که در نظام اسلامی و سیستم اداری کشور رضایت مندی مردم از خدمات
دستگاههای دولتی یکی از شاخص های اصلی سنجش کارآمدی است و مؤلفه هایی از قبیل سرعت
، دقت و صحت در انجام کارهای مراجعان و کیفیت خدمات دهی ، چگونگی رفتار و برخورد با خدمت گیرندگان و هزینه انجام خدمات ،
شفافیت و اطلاع رسانی مناسب ، قبول انتقادات و پیشنهادات و... عامل هایی هستند که ضمن
جلب رضایت مردم در زمینه دریافت خدمات از دستگاههای دولتی موجبات افزایش اعتماد عمومی
آحاد جامعه که بزرگترین سرمایه و تکیه گاه نظام اداری هستند را فراهم می کند.